U M E Å

Då var det dax igen. Jag pratar förståss om den evighetslånga resan till UMEÅ! Match imorgon lördag, mot Umeå Södra. Övernattning i Ö-Vik. En sissådär 3h kvar. Underbart.

Har vilat några dagar från fotbollsträningen.Känns konstigt. Tränade lätt först i torsdags. Stäckningen känns fortfarande i höger ben. Jag vet att den inte kommer att försvinna på några dagar och jag kan heller inte räkna med att jag inte kommer att känna av den under matcherna. Men detta är inget som stoppar mig från att spela. 4 matcher återstår till uppehåll. Då får jag förhoppningsvis vila mig i form.

Nu väntar lite film. Uppdatering kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bengan, we looooooove Norrland!

2009-05-29 @ 22:35:58
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0