Hejja Brage!!

Vilken kväll det blev! Brage återigen till superettan!! Hejja, hejja, hejja!!

Började dagen i Falun och i friidrottshallen för lite praktiska moment. Utfall fram, frivändningar, utfallsstöt, ryck och stöt... You name it! Kul var det iallafall. Man inser att tekniken är mycket viktig i dessa moment. Detta blir det att öva på. Bra explosiva övningar, och det behöver jag. Kommentaren jag fick igår utav en av tjejerna som också läser kursen var helt klart det näst bästa på hela gårdagen. "-..är du brottare eller?" Haha...


Det bästa var såklart att Brage avancerade och spelar i superetten 2010! 2010, året då allt händer? Hur som haver... Slutade jobbet strax efter halv 6 och vi satt redo redan kl 18 på Stora Björn igår. Det blev smockfullt tillslut. Kul att så många kom dit och stöttade våra grabbar! 6 november och äntligen kan man släppa fotbollen för ett tag.



 

 


 

Fredag och snart helg. Inte något som gynnar mig då hela och då menar jag verkligen att hela helgen består av jobb. Sånt är livet. Har iallafall tagit ledig nästa helg och ska planera in något med M. Får se vad det slutar någonstans. Förmodligen inte hemma i Borlänge iallafall.


Nu ska väskan packas för nu är det dax att bege sig till gymmet!!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0