Intervallträning

Dagens träningspass blev ett intervallpass. Det känns på andningen och i hela kroppen att detta inte är något som görs ofta. När jag väl är ute och sprinegr blir det längre pass och med en lägre intensitet. Konditionen är något som jag kommer börja träna upp mer och mer nu. Som målvakt behöver man inte ha en superkondition och det är inget som prioriteras vid träningen under fotbollssäsongen. Men det bästa med ledigheten är att jag hinner träna allt, både kondition och styrka utan att behöva tänka på att jag måste vara pigg till fotbollsträningarna.

Så nu jäklar ska det tränas kondition!!


Ska slänga i mig lite mat nu innan jag ska iväg till jobbet. Jobb mellan 18-20. Behövs nog inte jobbas över. Men det visar sig.


Time to go.





Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Usch vad jobbigt med intervallträning :S

2009-11-03 @ 18:25:33
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-11-03 @ 18:41:02
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0