Tisdag...

..är lika med, ledig dag, jätte mycket att göra, plugg, endast 3 dagar kvar till resan, gym, solning...

Som ni förstår så är jag lite upptagen med allt som måste göras innan resan. Pluggningen till exempel. Sen har jag inte packat ännu, så jag får samtidigt lite panik över det. Så de senaste dagarna och de resterande tills det att vi lämnar Borlänge lever jag i fullständig stress. Har tusen saker att göra på omöjligt kort tid. Hej å hå, hur ska detta gå? Ja ni fattar, därav inget bloggande i helgen.

Lördag var en leva-som-en-prinsessa-dag för min del. När jag kom hem från jobbet hade M fixat hela dagen. Det bjöds på 3-rätters middag, innan det sedan var dags för min del att plugga vidare. Underbar kväll förutom plugget förstås. Och maten var lika underbar.




Nu bär det av till gymmet för att sedan bättra på brännan lite... Sen hem och plugga. Lovely day helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0