Falun och tillbaka!


Efter många om och men bestämde jag mig tillslut för att åka till "lagfesten", och vilket beslut sedan då. Kvällen var grym. Jag är otroligt glad att jag bestämde mig för att gå ut med tjejerna. Tack för en helskön kväll chicks!

Idag har vi varit till Falun för lite shopping. Blev lite måste-grejjer som behövs till kursen jag ska läsa sedan ett par välbehövliga träningstights. Så länge som jag har letat och äntligen hittade jag ett par. Nike is the shit.
Vi käkade sedan på Waynes och satt ute i det fina sommarvädret. Helt otroligt varmt. Påvägen hem svängde vi förbi Torsång och njöt av en god glass i värmen. En mycket bra dag so far!

Nu ska vi slänga på oss inlinesen och dra iväg på en runda. Det kan ju i princip sluta hur som helst... 











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0