Nya tag!


Tung förlust blev det i gårdagens derby möte. 2-1 blev siffrorna. Hela 570 personer hade hittat ut till Gustafs och det är väldigt synd att vi inte kan ställa upp med bättre spel. Vi var inte alls bra igår, Gustafs var det klart bättre laget och dom visade verkligen att dom ville vinna. Surt. Klart man vill vinna matcher liksom, speciellt derbyn.

Men, det är bara att ta nya tag. Viktiga måste-matcher väntar nu. Ny match lördag hemma mot Östersund. Då kan vi snacka revansch!!


Nu ska jag ta och packa väskan och bege mig till gymmet. Blir ett lättare benpass, och idag får jag sällskap av Sandy. Det tar sig... =D
Efter passet ska vi ut på lite tut-bingo i Romme och vinna en massa pengar hade vi tänkt. (Så jag kan köpa den där Iphonen någongång!)



jag å Sandy-Bay





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0