Soliga söndag


Gårdagens uppdatering var alldeles för dålig.

Så vi tar det från början:
Matchen gick hur bra som helst. Vinst med klara 3-0, sjukt skönt att det börjar rulla in lite mål framåt för en gångs skull! ;)
Efter matchen blev det en vända hem till Sandy innan vi landande på stan, s1 och Bolanche. Men efter ett brandlarm på bolanche, då vi alla fick utrymma lokalen, och en korv senare så var det dags att bege sig hemåt. Skönt trots allt.

Idag har jag spenderat den mesta delen på Friskis. Gymmöte kl 10 sedan väntade min efterlängtade instruktion melan 12-13. Det hela gick bra, skönt att ha den första klar. Nu är det bara att köra på!

Fick fina blommor på mötet efter att jag klarat licensieringen! 
Tack! =)




Nu ska det ut och härjas i trädgården, tydligen. Jag började ta bort en rabatt lagomt i sommar men har inte gjort så mycket mer åt den sedan dess. Så det är väl dags då antar jag...

Kl: 15 väntar F17 match mot Hammarby på IP. Den kan jag inte missa. Sen ska jag även försöka mig på ett träningspass lägre fram under dagen. But time will tell.


Nu ----------> trädgårdsmästare Bengtsson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0