Godmorgon

Har varit uppe och skjutsat M till tåget men nu har jag krypit ner i sängen igen. Det snöar så någon springtur ute blir det inte. Men det kanske blir en vända på gymmet med lite cardio.

Igår kväll när vi skulle sova började jag sjunga på Trasdockorna. Vet ni vad de är? Haha. Ett gammalt barnprogram som visades när jag var liten och det var ju så sjult bra.


Är din näsa sne, eller armen ur led och din tå är gul och blå....
Här kommer klippet. Önskade dock att jag kunde få se ett helt program!





Nej, om man skulle ta och göra ett litet ryck då.




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag minns trasdockorna!!!

2010-02-17 @ 13:58:36
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0