Hej å Hå..

Hemma igen efter träningspass nr 2. Vad jag älskar sånna här dagar. Solen skiner och man kan nästan tro att våren är påväg. Jag skulle kunna sluta jobba helt bara för att få träna flera gånger om dagen. ♥

Packade i Ipoden och springskorna och begav mig upp till IP. Inget lag bokat först kl 15. Väl inne i hallen funkar inte Ipoden, slut på batteri, typiskt. Jag ställde upp för konditionsbanan och hann springa 6 varv á ca 57 sek var. Efter sjätte varvet började det ramla in folk. Dalkurd skulle tydligen träna. Dom jobbar inte riktigt med bokning av planen. Men men, jag fick helt enkelt flytta på mig. Blev iofs tillfrågad om jag ville vara med och köra med målvakterna men oturligt nog hade jag varken fotbollsskor eller handskar med mig ut. Så jag fick nöja mig med lite stege på sidan av planen.

6 varv och stege, det är bättre än ingenting!


Nu har jag fått i mig lunchen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan åka förbi maxi och handla inför bakningen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0