Hemma en kortis

Hemma en sväng innan det är dags att dra sig vidare mot Friskis. Möte väntar som sagt. Idag var det nog den segaste jobbdagen någonsin. Var sjukt lugnt så efter lunchen, och fiket med Tone så tillbringade jag nästan 2h framför datorn på jobbet. Reggade medlemmar och det var en sjuk hög. Men nog fick jag att göra iaf.


Löpningen imorse gick bra. 31min som jag skrev. I bra fart. Var toksvettig efteråt. Härligt härligt.
Uppvärmningen gick bra. Tungt var det. Nu är det dags att den här snön försvinner, vill ha vår och solsken!!





Bilder från uppvärmningen!



Nu ska jag rita på teckningen som ska upp i omklädningsrummet på IP. Har tappat bort den gamla. Bild kommer senare! Halv 8 väntar mötet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0