L Ö R D A G

Godmorgon gott folk.

Ja nu känns det ändå som att jag äntligen har bestämt vad jag ska bli när jag blir stor =)
Jag vill förr eller senare plugga och nu tror jag att jag har hittat rätt. Jag tror att jag har stirrat mig blind på en PT-utbildning för länge och har därför aldrig kollat åt något annat håll. Jag vill fortfarande bli PT men först vill jag ha en riktig utbildning.

Har inte riktigt koll på vad antagningspoäng ligger på men skulle kunna tippa på 1.3 (?) runt där. Hur som, prio är nu att söka såklart, men jag måste skriva högskoleprovet, igen! Jag har gjort det 1 gång men det sägs ju att 3:e gången brukar vara den bästa så two times to go.

Ska jag plugga till sjukgymnast så måste jag flytta, på dessa universitet finns utbildningen:

  • Göteborgs universitet 
  • Karolinska institutet 
  • Linköpings universitet 
  • Luleå tekniska universitet 
  • Lunds universitet
  • Mälardalens högskola 
  • Umeå universitet 
  • Uppsala universitet 


    I år blir det ingenting av detta. Känske nästa år, eller nästa... Det vet man aldrig säkert! Men jag är så glad att jag äntligen tagit mig för och bestämt vad jag ska göra.




  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0