Tjoho allesammans

Befinner mig återigen, och som alltid i soffan. Ni tror säkert inte att jag gör annat än att sitta i soffan och glo TV.

Idag efter träningen lagade jag mat. Supergod mat. Bacon och makaroner, och jag skojar inte när jag säger att jag inte har lagat makaroner på säkert 1 år. Hel sjukt egentligen. Det är ju så förbannat gott. Liksaså potatis. Efter gårdagens middag har jag fått potatismani. Käkade potatis och det var inte heller nyss jag gjorde det. Men nu blir det ändring på det. Kommer snart sluta med att jag bara äter potatis och makaroner.


Imorse när jag gick ut genom dörren insåg jag att det inte var så lyckat att ha converse på sig i ca 2 decemeter snö! Nej, ingen hade skottat. Tilläggas bör att dom inte är riktigt helt hela. Nu vill vi ha sommar!





Kan någon snäll människa där ute tipsa om någon bra PT-utbildning/skola whatever. Någonting måste hända här och det är snart dags att börja plugga tror jag! Hjälp mig. Behöver inte vara betalutbildning... Ska nog hur som ta och besöka en sån där så kallad syo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0