Effektiv


Jag måste säga att jag har tur med vädret på semestern iaf. Det tackar vi ju för!

Dagen har tillbringats på gymmet och ute i solen. Kl:10 imorse skulle jag vara på gymmet då jag bestämt träff med F&S Maria som är gymansvarig. Hon skulle hjälpa mig och gå igenom maskinerna så nu skulle man ju kunna säga att man är med i matchen igen, tack!
När jag ändå var där körde jag ett pass blandat med att testa alla maskiner. Därefter tyckte jag att det var dags att tvätta bilen sedan vintern, så det blev en vända till Statiol då jag är det där lata typen när det gäller att tvätta bilen. Så nu är det fixat också. 

Halv 6 väntar träning med småtjejerna, målvaktsträning. Ska försöka på någotvis att lära dom något... Hmmm... hur nu det ska gå...

Nu ska det återigen letas resa... Grekland... Turkiet?






Man längtar liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0