Mer nöjd?!


Har fått i mig mat, duschat och fixat lite grejer här hemma och hunnit varva ner sen jag kom hem från träningen. Helvetes träningen som utfördes med ett stort leende på läpparna. Jag kan inte rå för att jag bara älskar att ta ut mig till max, träna och utmana mig själv, sen att man får den underbara endorfinkicken gör ju det hela inte sämre.

Träningen bestod av hopp i trappor, i backe och olika kast med kula. Träningsvärken kommer definitivt att infinna sig imorgon.


Eftersom vi fick ihop en hel del hallon igår så passade jag på att göra en paj som snart ska provsmakas. Kan ha blivit lite lätt bränd, hur man nu lyckas med det, men det går säkert i ändå! ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0