Mot gymmet


Dagen började med 1,10 min promenad med Erica, (förlåt), men det var verkligen jätte skönt att få komma ut och gå. Som sagt så ska jag varken gå eller springa längre sträckor då jag blir "seg" av det i benen. Inte alls bra då jag har tränat ben riktigt hårt i år för att bli mer explosiv... Men hur skönt är det inte att komma ut i den friska luften när det är sommar och solen skiner?! Jag älskart!

Frukosten är intagen och nu är det dags att dra till gymmet för ett arm och magepass. Kanske kommer Sandy så jag får öva lite... Vädret är inte alls lika bra idag som igår. Men det är kanske bäst så då det verkligen behövs städas härhemma. Skulle också behöva åka en vända på kupolen... Är det fint väder då så får man ju lite av panik om man är och shoppar. Så idag kan vara en bra dag för detta.


Men först ------> gymmet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0