Dags att inta sängen...

Dagen har gått sjukt fort... sen jag kom hem från jobbet vill säga.

Gympasset gick kanon bra. Hann köra lite "maskinträning" med M innan vi började. Jag lekte gyminstruktör och han dryg nybörjare...
3 övningar biceps och 3 triceps, bestod sedan den riktiga träningen av, allt detta i superset. Det är ju så sjukt mycket effektivare. Tror det sammanlagt tog 40 min, då är även magövningarna inräknade. Riktigt bra faktiskt.

Vi har hunnit med att fira mamma en vända och därefter en halvlek fotbollsmatch sedan var det kundvagnarnas krig på maxi som väntade. Nu är kylen proppad med keso och andra härliga godsaker. =)


Nu är det dags att jobba med skönhetssömnen. Ny dag väntar imorgon. Ännu en dag närmare helgen och även fotbolls VM som börjar på fredag. Ge mig, ge mig!!


Godnatt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0