Drogtest


Idag fick jag göra mitt livs första drogtest. Alla på jobbet ska göra ett och eftersom jag är relativt ny så var det min tur idag. Inget jag var speciellt nervös för då jag vet att det inte är positivt. No reason to be worried.

Kan ni alla förstå att det redan är 1:a juni?? Det är för mig helt helt sjukt. Vädret och juni det förstår jag, men tiden har ju gått så fort. Jag tyckte nyss att det var mars. Om drygt en månad har vi upphåll med fotbollen, det är också för mig helt ofattbart. Vad tar all denna tid vägen?? En sak som är bra är dock att semestern närmar sig men ska tiden springa iväg såhär fort så kommer jag aldrig hinna med det jag ska.


Nu är det dags att åka till gymmet för en liten checkning av alla dessa maskiner. Måste ju passa på att öva medan minnet är som fräschast! Sen bär det av till IP för fotbollsträning...

Åter hemma strax efter 20.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0