Fotbollsdags!


Jobbade över till halv 5 idag, sjukt mycket att göra och på tok för lite folk men det gick ju bra tillslut. Nu väntar fotbollsträning i det underbara vädret. 26.3 grader visar termometern. Tackar!


Det suger med P&L och fotbollsträning på samma gång. Det var 2 artister jag absolut ville se det här året, och tack vare dom så köpte jag biljetten. Hoffmaestro och Melissa Horn. Hoffmaestro hinner jag kanske se, dom spelar kl 15 på torsdag. Kl 15 liksom!!! Vilken jävla tid. En annan jobbar ju till halv 4. Melissa Horn spelar kl 18-19 på torsdag, mitt i fotbollstränandet, jag hinner inte ens se 1 min av den konserten. Jag är såååå besviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0