Hejja internet..


Hej och hå.. Internet har inte fungerat på hela den tiden jag ha varit hemma idag så därav inget inlägg. Typiskt. Jobbigt läge när man är en datanörd. Men nu är det i full gång igen...

Träningen är avklarad! Nu är det fotboll, Spanien-Honduras, som gäller men mellan passningarna ska jag försöka hinna med lite plugg då jag ska skriva provet imorgon. Klarar jag det är jag 1 steg närmre att bli gyminstruktör. Yeeehy!


Nu är det nedräkning till semesterna kan jag lova; 11 dagar kvar och ännu inget planerat. Hmmm.. Men Stockholm och en sista minuten resa med Sandy är det som står högst upp på listan dock. Återstår att se vad som händer.

Nu är det dags att ta fram böckerna och börja plugga!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0