Ny vecka..


Måndag och veckorna bara springer iväg.  Om lite mindre än 2 veckor är det midsommar och om 3 veckor har jag semester! Weheeeyyy!!


Semestern är inte helt spikad ännu, alltså planerna... Match söndag den 4:e juli, ev stannar jag kvar 2 dagar efter det i Sthlm. Senare samma vecka funderar jag och Sandy på att ta en sista min resa, dock vet vi inte vart ännu med det känns som det kvittar... jag behöver komma bort och få njuta av lite sol och beachboll. =)

Nu ska det pluggas innan det är dags för träning. Har inte satt något datum för provet ännu men jag måste skriva det snarast! För det står inte på då licensieringen ska göras! Jag längtar!!!


Förresten, matchen i helgen gick sådär. 1-1. Vi kanske helt enkelt får vara nöjda?! Känns bara jobbigt när vi återigen inte kan stänga matchen och hålla tätt.


Pluggning och Melissa Horn på spotify. Såå bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0