...


Okej, jag har lugnat ner mig. Lite. Blev upprörd, mest besviken, idag för att jag inte kan se Melissa Horn på torsdag då vi har träning exakt samtidigt. Hon är en av dom som jag verkligen ville se, men men... Vad gör man inte för lite fotboll?
1 match återstår innan det är dags för sommaruppehåll, all fokus på den matchen, absolut, men med lite skönsång av Melissa så hade laddningen varit total. Jaja, jag får helt enkelt ägna mig åt live-youtube-klipp och drömma mig bort att jag var där. Åååå... nej. Fan fan fan. Jag vill inte missa henne. 







Såhär ser mitt eget spelschema ut detta år:

Onsdag:
Carl Norén
Rootvälta
Mika

Torsdag:
Hoffmaestro (Stor favorit!!!)
Melissa Horn
The Kooks
Goodlooking Trash
Kent

Fredag:
Lily Allen
Patti Smith
The Hives
The Ark
Europe

Lördag:
Johnossi
Amanda Jenssen
Mando Diao
Elin Sigvardsson
Jay-Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0