Förbättring

Härligt. Förbättring i alla grenar. I alla tester. Nöjd, klart jag är men jag önskade att jag kunde ta ut mig mer i yoyo testet. Jag kliver av mer för att det är psykiskt jobbigt än att det är tungt för andningen. Men däremot kände jag mig tung i benen. Hur som helst. Fick en ökning på 3 vändor från förra gången. Nöjd för det. Men mest nöjd och glad jag för Michans skull. Shit. Från att vara den som oftast kliver av först till den som är kvar sist på yoyotestet! Grymt kört tjejen! Så himla glad för din skull!


Har fått i mig mat och sitter nu bänkad framfr teven. Kanal 6 och match mellan Bayern München och United. Hejja hejja.



Imorgon är det dags för fotografering. Kort ska tas till F&S. Känner mig så laddad. Not!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0