Förkylt...

...var det här!

Fy sjutton. Min måndagsmorgon var planerat med ett stenhårt benpass. Ett benpass som verkligen behövde köras men istället fick jag lov att ta sovmorgon till kvart i tio. Ok, nog var det allt skönt med tanke på hur jag känner mig i kroppen men jag gillar inte när det blir ändrade planer såhär!

Helt slut var jag igår när jag la mig. Läste lite FoS bok sedan somnade jag bums. Vaknade imorse när det var dags att gå upp, strax efter sju men jag var på tok för seg, lite smått halsont och snorig. Festen i helgen kan ha gjort sitt men matchen kan nog vara boven i mycket. Att stå och frysa i ca 90min kan ju aldrig vara bra. Hur som, nu ska jag ta mig till apoteket innan jobbet och köpa massa tillskott! Måste bli frisk!

Jobb idag 11-20 likaså imorgon. Ingen fotbollsträning alltså. Ingen fotbollsträning på hela veckan. Onsdag kväll åker jag till Sthlm och Lillsved med FoS gänget för första utbildningen. Man vill ju inte vara sjuk då!! En hel vecka utan fotbollsträning är för mig helt vansinnigt! Hur ska detta gå?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0