Fy Fan..


...för detta väder.
Helt sjukt att det ens kan snöa såhär mycket. Igår var det strålande sol och 10 plus grader, och idag är det total snöstorm. Tur att matchen gick av stapeln igår och inte idag!

Matchen igår vann vi med 3-1, underbart skönt. Vi var sjukt dåliga i första halvlek men ryckte upp oss skapligt mycket till andra och vi kunde säkra matchen ganska tidigt! =D
Efter matchen var det dags att åka hem till pappa för lite tacoskväll. Mmmm, gott var det! Blev kvar där till strax innan nio sen hämtade vi upp Sarra, D och Sandy sen var det dags att dra ner till stan och lira lite bowling och "visa" stan. Kvällen slutade sedan på donken med en Mc Flurry, bra avslutning på denna dag!

Nu har jga fått i mig frukost och ska ta ge mig iväg till Friskis o Svettis för ett gymmöte. Sen är det the bigga benpasset som väntar. Det absolut sista tunga tunga benpasset, hoppas jag... ? =) Sen är det meningen att vi ska lägga upp träningen annorlunda, hur vet jag inte!



Dags att dra mina vänner! See u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0