Det luktar sommar..


Imorse när jag cyklade iväg till jobbet var det lite småkallt. Lite sådär kallt i luften. Nu när jag cyklade hem värmde solen riktigt skönt och jag kände för första gången den underbara doften av sommar. Syréndoften är den absolut bästa.. =) Det känns lite som att vi hoppade över våren iår och satsade på sommaren direkt. Det har ju varit så fruktansvärt varmt de senaste dagarna. Men inte mig emot, jag kan gärna ha sommar lite exta länge i år.

Halsen värker fortfarande så ingen träning blir det idag heller. Idag var det en liten överraskningsdag på träningen. Ingen vet nämligen vad vi ska göra. Men tydligen så kommer det att bli tufft. Jag kan bara inte motstå att åka upp till IP för att se vad som väntar... Alltså, ingen fotbollsträning vad jag förstå.



Siffrorna är fortfarande ovanligt höga så ni som är inne kan väl lämna ett litet spår efter er och berätta hur ni hittade hit! =D Tror fortfarande att det beror på stavhopperskan, men man vet ju aldrig..



Nu ska det packas väska inför morgondagen sedan väntar IP!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0