Mot Sthlm


Då var det snart dags att åka mot Sthlm, Lillsved och FoS utbildning i hela 5 dagar. Ska köra själv så det lär ju ta sin lilla tid. Jag måste tyvärr erkänna att jag inte är alltför bra på att hitta och då kanske också speciellt i storstan. Virrar jag inte bort mig en gång då fattar jag absolut ingenting. Har däremot skrivit ner exakt var och hur jag ska åka så det går inte att misslyckas, eller?


Gårdagens träning skulle vara något utöver det vanliga och det var det ju helt klart. Fäkting stod på schemat. Hej och hå. Det var roligt att prova på, men helt klart inte någon sport för mig.

Bilder från igår, jag och Jenka fäktas hejvilt.  










Finns även en video som jag kanske borde läggas ut..


Nu är det dags  att åka. Datorn kommer att lämnas hemma. Har tyvärr inget mobilt bredband och sen tror jag inte att jag kommer ha så mycket tid över för att sitta vid datorn heller. Här ska det istället läras allt om gym och gymträning. Det kommer helt klart att bli en grym vecka.
Återigen hemma på söndag!


Hörs om en vecka. Håll ställningarna så länge!


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0