Smaskens


Kesella med fun light, pomegranate strawberry, och hallon och blåbär.
Ett perfekt och mättande mellanmål!




Har laddat upp med detta inför dagens fotbollspass. Dock blir detta fotbollspass ganska lungt för min del. Efter att ha knäckt både nacke och rygg igår hos kiropraktorn så skulle jag därför vara rädd om nacken så jag inte får några smällar. Jag får inte slänga mig, och eftersom jag inte får slänga mig så är det väldigt svårt att kanske fullfölja alla övningar idag eftersom min uppgift som målvakt är att ta bollarna=att slänga sig om den nu så behövs! Så jag får helt enkelt köra andra övningar. Det återstår att se vad som står på schemat idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0