Zombie

Så sjukt sliten man är nu. Resan tog mer än man trodde. Samling kvart i 6 avresa mot Arlanda och hemma igen i Blge vid midnatt. Har inte sovit många timmar alls denna helg och jag behöver sömn så är det bara. Matchen då? Förlust med 1-0. Vi är nöjda med spelet men självklart är det alltid surt att förlora, sepciellt när vi åker så långt. Men det är baa att ladda om, till helgen har vi Jullan och Sundsvall, borta. Kommer möjligen att åka dit dagen inna för att umgås med Jullan, ska ta ett snack med coach och Jullan såklart!

Jobbet gick överraskat bra idag trotts min trötthet. Lovade mig själv imorse att jag skulle sova direkt jag kom hem men det blir som sagt ändrae planer hela tiden. Sover jag nu kommer jag säkerligen ha problem att sova inatt så jag ska hålla mig vaken.

Träningen idag är frivillig. Jag ska inte träna. har bokat tid med en kiropraktor som ska ta sig an min rygg. Mest förebyggande syfte då jag börja känna av den mer och mer. Jobbet har nog en större påverkan än man tror. Så träningsledig idag, och säkerligen lung träning imorgon pga besöket hos kiropraktorn idag.

Ikväll blir det fotboll framför teven istället. Tyresö-Göteborg visas på TV4 sport. Hejja Karin, hejja Tyresö! =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0