Dålig update..


..pga tidbrist.

Sorry!
Mycket att göra så tid för bloggning har inte funnits.

Jobbade till halv 4 och snabbade mig som sjutton för att vara på gymmet strax efter 4. Rygg och biceps pressades idag och jag älskar verkligen ryggpassen. Dock kommer jag att lägga mer fokus på biceps då jag inte alls tycker att jag får något riktigt bra "tryck". Snabbt efter gymmet var det bara att hoppa ur de svettiga träningskläderna och på med torra varma kläder. Jag, Mickis och Sandy hade bestämt för att köra intervaller. -5 och lite "lätta" snövindar hindrade inte oss. Tänk va enkel allt blir när man får lite sällskap och kan pusha varandra. Värmde först upp med en joggingtur på ca 25min därefter körde vi intervaller i backe. Benen kommer att värka imorgon, tro mig! Men det är det värt! :)






Kvällen har sedan spenderats framför datorn för att kika klart på den sjuukt långa föreläsningen om Fetter. Nu är den äntligen över. Sängen nästa. Har redan somnat ett antal gånger i soffan...


Veckans resultat från invägningen kommer upp imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0