Invägning v 5


Fem veckor har gått av min lilla diet. Sjukt fort. Tack för det ska jag väl säga.

Som sagt, eftersom invägningen vanligtvis är på söndagar så blev det lite ändring denna helg då vi var borta.

Vägde mig på fredagen innan vi åkte och då visade den -0.4 från v 4.
Igår visade dock vågen +0.3 från v 4. Så om vi säger såhär, helgen gjorde inte gott för min diet. Veckans mätning ser dock bra ut. Minus på de flesta ställerna vilket är bra.
Eftersom det blev som det blev i helgen så väntar jag med spänning för att se hur invägningen v 6 ser ut! =)


Nu är det dags att dra på sin instruktörs tröjan och åka till gymmet för att hjälpa min målvktskollega med ett program! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0