Invägning v 9



Veckans invägning visade inte alls så bra resultat som jag hade hoppats på. Min startvikt var 71,4 och jag har landat någonstans runt 65 kg. Söndagar är min invägningsdag och tyvärr är det så att jag inte kan hålla mig med att ställa mig på vågen. På lördagseftermmiddagen vägde jag mig och då visade vågen 64,7. Jippi tänkte jag, äntligen en bra minskning sen förra veckan. Men när söndagen kom så visade vågen återigen 65. Det är konstigt hur det kan ändras så snabbt. En minskning på 0,1 kg sen förra veckan tycker jag inte är ok! Men jag vet att jag inte ska lägga så mycket vikt på vad vågen visar. Det har jag fått lära mig! För skillnad är det vecka till vecka. Ser jag inte det på vågen så syns det i gymmet. Jag märker att kroppen har blivit tajtare och att musklerna är påväg fram mer och mer. Framförallt märker jag det på konturer och smådetaljer runt om mukeln. Då snackar vi också ny energi. Ny energi att fortsätta denna diet liite längre än beräknat! :thumbup:


V 9 

Vikt: -0,1

Midja: +-0 cm

Mage: -1 cm







Nu är det dags att dra till gymmet. Instruktion väntar. 2 st. Sen är det dags att köra ett pass själv! Axlar och mage ska pumpas! =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0