Inventering



Satan vad kallt det ska vara!


Fredagar har alltid varit den dagen jag har gått upp för att gå ut och gå innan jobbet men nu tror jag sjutton att det är slut på dom tiderna. Termometern visar -9,9 och det kan jag lova är ingen bra temperatur för promenader. Jag får helt enkelt lägga till mer cardio träning efter gympassen... men det är ju sååå tråkigt! Jag går hellre ut och springer, men inte i den här kylan som sagt. Punkt slut!

Fredag idag. Härligt! Veckorna springer förbi som vanligt. Idag väntar en lång jobbdag då det är dags för inventering. Jihoo... eller?! Chansar på att jag kommer hem runt 7-tiden och då ska jag bannemej till gymmet. 


Man längtar ju aldrig tillbaka till det här.. Ge mig sol och värme nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0