Lite sugen


Dagen har rullat på i bra fart. En timmes promenad imorse följt av städning i huset. Därefter åkte jag upp till IP för lite målvaktsträning. Dalarnas fotbollsförbund håller under helgen på att utbilda nya målvaltstränade så jag var helt enkelt med och agerade lite "försöks kanin".

Nu sitter jag i soffan och kikar Harry Potter som går på 5:an. Måste ta tag i maten till ikväll är bara lite seg men snart så..

Imorgon är det invägning och därmed ätardag. Jag sa förra veckan att jag aldrig mer skulle äta som jag gjorde förra helgen men jag måste erkänna att jag är sugen och rejält laddad för något gott imorgon. Kommer antagligen att bli samma som sist för det är det jag mest är sugen på! =)

Träning imorgon bitti med tjejerna. Fys och konditionsträning. Därefter tänker jag åka förbi Maxi och frossa i godsaker! Jag längtar så!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0