Nödlösning!


Efter instruktionen blev det ett gympass med Sandy. Kul med sällskap. Sandy har äntligen köpt ett kort och nu lovar jag att det blir hårdkörning ;)

Efter gymmet fick jag åka till kupolen för att köpa ett provisoriskt protein. Typiskt när jag äntligen hittat ett bra protein som passar mig och där smaken är så sjukt god. Men just nu blir Dalblads en nödlösning tills jag har lagt in en beställning på nytt protein från Proteinbutiken.



Vilket sammanträffande att jag skulle köpa protein nu när det är extra pris på Whey Complete om man läser Sofie Lindbergs blogg, och det gör man ju!

Kolla in erbjudandet och hennes blogg här!


Dagens pass, rygg och biceps:

Chins i maskin

Skivstångsrodd

Hantelrodd

Bicepscurl

Bicepscurl med z-stång


Skönt att Sandy var med så jag kunde lägga på lite extra vikt på bicepsövingarna då hon kunde hjälpa mig i den koncentriska fasen. Gött att få lägga på och pressa lite extra. 


Nu är kvällskesellan intagen och sängen väntar. Godnatt!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0