Träningsläger!


Godmorgon gott folk!

Harry och filmen var riktigt bra. Väntar med spänning på del 2 nu.

Helgerna är magiska för mig. Jag är ledig från jobbet och kan ägna all tid åt det jag vill göra. Tex såsom att träna! =) Oftast blir det 2 pass om dagen och det känns som att hela helgen omvandlas till mitt eget lilla träningsläger!
Dagens första pass blir fys och konditionspass med "småtjejerna". Därefter är det dags för första träningen med brudarna som ska lira inomhuscuper. Jag får och vill inte heller spela inomhus så därför får jag ta på mig coachrollen istället. Inte mig emot. Så dagens andra pass blir lite inomhuslir.

Kvällen är ännu inte spikan, en utgång kan bli av. Det var ju trots allt år och dagar sedan sist!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0