Underbar helg trots..


...fusk med dieten.

Jag förstod att det skulle vara svårt att hålla sig till punkt och pricka när det gällde maten. Är man ute och flänger är det svårt att hålla rutinerna. Men trots detta har jag haft en otroligt bra och mysig helg.

Vi var framme i Uppsala runt 4-tiden. Checkade in på hotellet, hämtade M´s syster Maria och pojkvän och begav oss mot Gränby köpcentrum. Påvägen tillbaka handlade vi mat och åkte hem till Marias lägenhet. Fläskfilé med sallad och potatisgratäng. Riktigt lyckat blev det!
Efter en skön natts sömn på Scandic hotell var det dags för morgonträning, gym! Blev ett helt ok axelpass. Men oj så trög jag är på morgonen. Var längesen sist jag körde ett gympass innan frukost så någon riktig energi hade jag inte... En sak jag dock var sjukt taggad till var frukosten! =) Som jag hade längtat! Yogurth, bröd, goda pålägg, juice, kaffe och sist men inte minst pannkakor. Satan var gott det var och satan vad mätt jag blev!






påväg mot gymmet


the gym




löpband och TV, tackar!




frukost frukost frukost. gott gott gott


pancakes. mmmmm.....


Efter frukosten var det dags att inta Uppsala city en snabbis. Därefter drog vi (M, Maria och Mattias) vidare mot Sthlm och Barkarby. Blev lite shopping på Nike butiken. Strumpor och kompressionströja. Därefter åkte vi mot Sthlm stad och hotellet.








Jag älskar att sova på hotell, dom har oftast alltid så fluffiga kuddar! :)



Eftersom Maria fyllde år i lördags och jag i torsdags så bokade vi bord (efter rekomendationer på Helenas Krog). Vilket ställe!!! Sjukt god mat och jag måste rekommendera det vidare. Jag kommer absolut att åka dit igen!! Eftersom vi hade lite strötid innan middagen så hann vi med en sväng på Relaxen. Utomhuspool, bastu och avkoppling.


Jag och M redo för relaxen.










utsikt från utomhuspoolen på 8:e våningen.


Vid middagen:




Söta Maria och Mattias.

Innan vi skulle sova kom vi på att vi skulle få ställa tillbaka klockan, vilken lycka! Detta innebar lååång sovmorgon och mys till bumbibjörnarna innan det återigen var dags för en fantastisk frukost!




M älskar att ta långa sovmornar!


Björnarna :)


Ännu en fantastisk frukost!

Söndagen spenderades åt shopping. Blev ett par byxor, en t-shirt och en kofta. Jag är nöjd. Den bästa helgen på länge. Jag längtar redan till nästa gång!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0