Uppiggande bar!


Gymmet och instruktionen gick bra. Blev lite stressigt mot slutet då jag bestämt tid med Mickis, Sandy och Lax för en löprunda. Eftersom jag inte hade hunnit fått i mig något efter jobbet blev det en Allévo Low Calorie Bar. Sjukt god och riktigt uppiggande!! Perfekt att ta när man har lite bråttom och behöver lite extra energi! Finns i olika smaker men jag bara älskar denna med red berries. Prova!! :)




Löprundan ja. Blev totalt ca 7 km, och det kunde ha blivit 7 till för så lätt var det idag. Benen var ovanligt fräscha och vädret var bra. Småregnigt men med mycket syre i luften. Svettigt och blött, men fy tusan så skönt det är sähär efteråt! Bra jobbat tjejer!





Nu har jag fått i mig kvällsmaten. Omelett, vad annars! :) Me love omelett så enkelt är det bara!





Resten av kvällen kommer att spenderas åt att fixa iordning uppgiften som ska vara inlämnad och klar på torsdag. 4 st A4 sidor ska vara inlämnade. Tur att man har börjat... Framförhållning var ordet! Bra jobbat Bengtsson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0