Game Day!


Godmorgon!

Efter att ha varit uppe en snabbis för att käka frukost återfinns jag nu i sängen. Men tänkte snart bege mig ut på en liten uppfriskande promenad. Matchdag idag mot serieledarna Piteå. Det kommer att bli en otrolig spännande och rolig match på IP kl: 13. So be there!!!


Gårdagen var den STORA shoppingdagen på IKEA. Dock blev det 2 ynka kuddar och lite örngott som inhandlades just där. Men det var ju köket som var prio på IKEA. Ingenting blev defenitivt men vi vet ungefär hur vi ska ha det iallafall så det känns ju skönt. Nu ska vu bara fixa skissen sen är vi nog med i matchen ska ni se.

Det blev lite shopping trotts allt för min del. Först besökte vi Proteinbutiken där det inhandlades protein och ett par Better Bodys byxor. Äntligen!! Sen blev det ett par skor från Scorett som jag har kikat på ett tag. De var lite dyra men jag bara älskar dom!!








snygga va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0