Tid, vad är det?


Hur sjutton ska man ha tid att hinna blogga när man har 7 000 andra saker man ska hinna med? Tiden räcker inte till för mig tyvärr, skulle behöva ett x antal fler timmar för att kunna göra alla dessa saker som jag tycker är så grymt kul och som jag bara vill göra.

Är det OK att sluta jobba så man får mer tid till massa annat roligt? ;)


Gårdagen spenderades tillmestadels på tåget mellan Blge-Sthlm och Sthlm-Blge. Det bev en snabbvisit under dagen ner till Sthlm för att träna med Djurgården. Efter 2,5 timmes träning var jag helt död. Trött och hungrig.
Första timmen var det individuell träning, därefter väntade mv-träning och spel. Det är alltid lika roligt att få prova på fotboll på andra nivåer och att få utmana sig själv. Träningen i stort gick helt ok. Den största skillnaden är helt klart tempot. Efter lite feedback från tränarna och självklart jämförelsen med de andra målvakterna så har jag nu större koll på vad som krävs för att nå dit.





Idag har jag haft 2 gyminstruktioner, storhandlat, lagat matlådor och läst "SOK´s kostrekommendationer för elitidrottare" för att imorgon lämna in en reflektion över texten. Jobb, fotboll, gym + gyminstruktioner, skola + förberedelser inför högskoleprovet, matlagning, huset, M och mycket mycket mer är det som min vardag består av just nu. Ibland blir det lätt lite för mycket av allt möjligt men det är bara att tänka positivt och köra på tills man stupar ;) Skämt och sido. Jag är nog bara en sån person som gillar att ha många bollar i luften men samtidigt förstår jag vikten av att kunna slappna av, ibland.


Appropå slappna av.. Nu ska jag göra det jag älskar allra mest → att sova!


Imorgon väntar ännu en dag med nya äventyr!


Godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0