soffläge



Jag är trött och slut och de närmaste timmarna kommer definitivt att spenderas i soffan framför teven.


Fotbollsmatch 2*20 och därefter boxercise pass i 1h tar på krafterna. Men nu har jag laddat upp rejält med mat och vatten för att komma i balans igen.
Fotbollsmatcherna gick sådär. 1 vinst och 1 oavgjord. Boxningspasset var grymt, dock var man lite seg i kroppen efter matcherna men det gick ändå. Kul att det äntligen blev av och nu längtar jag till nästa gång! Träningsvärk i morgon är ett faktum vill jag lova...




Imorgon drar fotbollssäsongen igång på riktigt. Finally! Det har jag väntat på! Jag är grymt laddad! :)

Fys -och konditionstester väntar. Lucky me im in love with that! :thumbup:










Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt kul att du kunde hänga med Bengt! Måste absolut göras flera gånger. Fast nästa gång kanske vi ska hoppa över att träna innan boxningen.. =)

Grymt jobb iaf!

2011-01-10 @ 00:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0