Träningen avklarad!


Har de senaste 3-4 veckor haft en dryg förkylning hängandes runt mig. Först idag känner jag att den mer eller mindre är borta och det är så himla underbart! Nu vågar jag verkligen trycka på mer med tränningen utan att känna att jag har en infektion i kroppen. :thumbup:

Sitter nu och käkar omelett efter dagens träningspass. Blev ca 40 min gym och därefter intervaller. 3min intervaller, 1,5min vila á 10 gånger. Jag kan säga det att det var en trött och svettig Angelica som klev av löpbandet idag! Gött gött gött! Nu känner man verkligen att förberedelserna inför säsongen 2011 är igång!




Dags att göra någon nytta -----> skriva på arbetet!












Kommentarer
Postat av: Hanna Westerling

Va bra att du gör som Böna säger ;)Duktig är du :)

2011-01-04 @ 22:59:35
URL: http://hannawesterling.blogg.se/
Postat av: Bengan

Ja! Det är väl lika bra att göra som coach säger! ;)

2011-01-05 @ 18:29:47
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0