Godmorgon lediga lördag!

Efter en lååång sovmorgon har jag nu tagit mig upp ur sängen! Det är lördag och jag är ledig, helt otroligt.
Men egentligen skulle jag ha spelat handbollsmatch men det blev ju inte av eftersom fröken Bengtsson fortfarande är sjuk! TUFFT!
Det som skulle bli lite av den sista matchen eftersom fotbollen dragit igång seriöst nu!

Men nog har jag mycket att stå i ändå...
Lite mer saker ska inhandlas till resan, de sista förhoppningsvis.
Hem till farmor och farfar och fira farfars 85-års dag!
Sedan är det Kupolen fest ikväll, för kupolens alla anställda. Blir nog där en stund, får se hur länge jag orkar.




Igår var Sandy förbi efter jobbet. Kollade Thailand, för att se vart det är vi egentligen ska! Bra jobbat! ;o)
Registrerade oss även på resedagboken.se

sanbengmik

http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=242812&section=undefined


FÖLJ OSS DÄR!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Nu är det dax för en vända på Kupolen med Sandy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0