Jacka sökes..

Jaha då har man blivit jacklös, och hur kom det sig?!

Allt började på den där dumma kupolenfesten..

Kallt som sjutton. Tog vinterjackan å åkte dit. Väl där skulle jag få lov att hänga ifrån mig den. Utan någon som helst tillsyn, av mig eller någon anna såklart. Förutom några securitas vakter. Men vad kan dom göra?
När vi sedan beslutat om att åka ner till stan, var jackan spårlöst försvunnen. Såå kul!

Min älskade Peak jacka. Förhoppningsvis är det nå dumma onyktra ¤¤¤ som bara "råkat" tagit fel, hur man kan göra det?? Ja, onykter- och kapabel till allt. Det vet man ju själv.

Festen i sig var annars ganska trevlig.

Nu hoppas jag bara att dom lämnar tillbaka jackan och allt är frid och fröjd. Eller att jag får ersättning! TACK!




Kvällen har jag spenderat hemma hos Sandy, med bastu, peeling  och jag vet inte allt! Mysigt.

Imorgon väntar ny vecka och ännu en dag närmare Thailands resan... Jihooooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0