VINST

Hemkommen efter ännu en match. Vinst med 3-0, känns ju helt underbart... Det går bra nu, som vi brukar säga.
Finns egentligen inte så mycket att säga om matchen, kändes mer eller mindre som en dag på jobbet. Kul är att vi gör lite mål.

Imorgon är jag ledig, grymt! Gym och träning står på schemat...som vanligt. Möte med F&S för andra gången, lite nervöst. Vet inte riktigt vad vi ska prata om, men det blir nog säker bra...


Grymmaste Karin har gjort det igen. Uttagen till u23 landslaget. Hon gör ingen besviken... Målar mot Danmark. Vinst! Grattis grattis... (Du, kolla upp så jag kan komma till storstan och söder i sommar och hälsa på =) ) Du är grym kompis!




Nu är det dax att snarka, som Emma skulle uttrycka det..




Sandy denna tillägnar jag dig:


Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig start ni fått! Fortsätt kämpa och ge järnet! Min plan är att se nästa hemmamatch!

2009-04-28 @ 21:26:14
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0