PEACE AND LOVE..

Det nalkas Peace and Love här i Borlänge stad. 35. 000 biljetter är sålda och festivalen är nu Sveriges största.

Ledig dag idag. Jag och Tone har försökt att få in den rätta feelingen inför festivalen. Kan inte påstå att man får den "rätta" känslan när man jobbar på Kupolen. I och för sig är det sjukt, och då menar jag sjukt mycket folk som hänger där på dagarna, så visst blir det lite skillnad men det känns ändå inte riktigt rätt. Så idag har vi kännt av hetluften på riktigt bland folket. Strosade runt i stan, hade en mysig picknick ute och fick som sagt se den riktiga sidan av denna festival som jag aldrig tidigare har sett.... och mer blir det.
Jobbar imorgon och sen sista dagen på torsdag innan jag går på semester. Sen att vädret ska bli magiskt hela denna veckan är lite av ett Top Noch sådär i början av semestern.







Träningen rullar på för fullt och så med fotbollen. 1 match återstår av serien innan uppehållet, Älvsjö borta. Än så länge har vi 7 vinster och 3 förluster. Totalt 21 poäng och 4 poäng upp till serieledarna med 1 match mer spelad. Det är bara att jobba på. Sista matchen är väldigt viktigt, 3-poäng är ett måste!

Det kommer troligtvis att ske en liten förändring på bloggen. Jag kommer förtsätta att blogga men jag kommer att skriva ännu mer om träning, hälsa och kost. Det är det som är mitt stora intresse och det är det jag brinner för, så jag kna inte låta bli..

TAKE IT OR LEAVE IT =)







Cupmatch i Mighty Geen Cup spelades idag borta mot Fors, div 5. Vilket betydde 4 handikappstraffar. En otroligt skön vinst med hela 2-22!




Nu är det läggdax. Morgonjogg, jobb och PEACE AND LOVE väntar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0