Storstaden väntar..

Long time no see... Ett ganska uttjatat uttryck från min sida. Det verkar inte bättre än att ni fåt vänja er.

Mycket har hänt sen sist. Dock inget jag har tid att uppdatera här och nu. För nu väntar ruggigt viktig match mot serieledarna Tyresö. Kan inte bli annat än en förjävla bra match. Därefter Stockholm hela helgen och The Boss på söndag..

*The promised land
*Thunder road
*Hungry heart
*Born in the USA
*The River
*Dancing in the dark
*Streets of Philadelphia
*Badlands

Ja behöver jag säga mer.. ? Nej, jag tror inte det va..






En mycket mycket stor hälsning till
Järngänget Emma och hennes lilla Ludvig!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Man får tacka! =)

2009-06-06 @ 20:53:51
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0