R E A ! !

Hemkommen efter ett mördarpass på jobbet. 10-22.  Med ett litet break mellan 18-20 då jag fick smita iväg och köra ett träningspass. Thank God!
Att folk är som mest galna när det handlar om rea var absolut inte en nyhet, men att vissa kan köa i 3 timmar (!!!!) innan rean börjar är för mig helt ofattbart!  Men med en bok och en kopp kaffe så är vi visst kapabla till det mest omöjliga.





Dålig update de senaste dagarna. Men tyvärr har jag haft alltför mycket att göra så jag har inte hunnit med. Är det inte jobb så är det träning eller tvärtom.
Lite planering har det blivit till helgens kommande händelser. Vi åker och spelar match i Karlstad på lördag mot QBIK, stannar kvar och sover på hotell och drar sedan vidare tidigt på söndag morgon mot Örebro och match mot Glanshammar. Självklart ska denna omtalade inkilning ske... Så sjukt skönt att vara en av dom som får komma på dessa pinsamma grejer och inte vara den stackare som behöver skämmas längre. Det gillar vi!!





Har blivit mycket träning den här veckan, vilket känns sådär. 5 gympass, 3 fotbollsträningar och 2 matcher i helgen.
Det känns egentligen inge konstigt för min del men jag vet hur viktigt det är att vila och det känns som jag inte riktigt har hunnit med det. Shame on me.

Ska hinna med att lägga upp ett träningsprogram åt min kusin under helgen. Ska bli spännande och fantastiskt roligt.
Det är ju trotsallt det jag vill göra så Sandra får bli mitt första mission.






Nu väntar äntligen sängen!! Imorgon blir sista gympasset avklarat för denna vecka. Därefter jobb 10-17.30, en helt underbar tid att sluta en fredag. Helg och långledig från jobbet. Fotboll fotboll fotboll!!! Och som jag älskar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0