Härliga Sundsvall

Hemma igen efter en liten tripp upp till Sundsvall, Jullan och Micke. Efter lite förseningar med tåget kom jag fram runt tolvtiden tisdag eftermiddag. Solen lyste i Sundsvall och det kändes som en riktig vårdag. Vi gick ner till stan en sväng och tog en fika, och självklart hade vi tid för lite shopping. Vi fikade på ett jätte mysigt ställe som heter Barista, där vi satt vid fönstret i en hängstol... mystiskt men mysigt.

Efter det var det dax att gå hem och ladda för träningen. Första passet med Leidinge, man måste ju vara laddad. Träningen gick bra, jag är nöjd. Kul att höra hennes reflektioner och åsikter. Man känner verkligen att hon vet vad hon pratar om, det är så viktigt. Kul och inspirerande. Nu är det bara att köra!!
Sen träning så vi var inte tillbaka i lägenheten, som för övrigt var helt underbar, försen strax före tio. I med lite käk och sen dax att sova. Ingen sovmorgon när man är med Julia heller, själv skulle hon upp och jobba idag så jag följde med Micke och körde lite mv-träning med hans fotbollsklass. Strålande sol och jag känner hur jag saknar tidiga fotbollsträningar.
Slapp åka tåg hem, Micke skulle tillbaka till Borlänge så det blev härlig 4-timmar i bil. Skönt.

Nu är det dax för ett gympass. Sen middag och tydligen hockeymatch.






Lite bilder från Sundsvall!!




Tack Julia och Micke för en trevlig visit!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fikar man på vatten i norrland?

2009-03-18 @ 21:27:08
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Bengan

Vatten och den godaste mackan någonsin! =)NÄR SES VI?

2009-03-19 @ 07:44:27
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0