UNDERBARA ONSDAG

Onsdag kväll. Jobbat till åtta. Gick väldigt bra. Denna dag har varit grym, kanske för att jag började den så bra?
Var uppe väldigt tidigt. Tog en lång och härlig frukost innan det var dags för gympasset och intervallerna. Det blev en tung träning idag. Vilket absolut var bra! Jag kände mig pigg och det gick riktigt bra. Fruktansvärt skönt att bli så där riktigt slut.

Sitter nu här och försöker komma på några bra låtar att träna till. I mitt fall är detta ganska viktigt att ha bra musik i öronen. Jag blir piggare och självklart mer peppad. Har ni några förslag? Vad tränar ni till? 

Imorgon är jag ledig. Ska bli skönt. Tänkte gå ut och gå innan frukost och sedan åka till gymmet. Hoppas Tone följer med så vi kan snacka lite skit och förhoppningsvis ta lite bilder. =)
Fotbollsträningen är jag sjukt laddad till. Hoppas vädret blir bra och att det blir mycket skott och inlägg!




Kolla videon 2-3 gånger och erkänn att tjejen är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0