7.11

Mickis ringde mig imorse medan jag var ute på min morgonpromenad. Hon ville upplysa mig om att Shell och 7-Eleven hade slagit ihop ute vid Coop och att mellan klockan 10.53-11.53 skulle dom sälja bensin till priset av 7.11kr/liter (7min i elva). Hon själv jobbade men som den gode vän hon är så ringde hon runt och påminnde alla sina vänner. Tarv som jag är och dessutom helt utan bensin bestämde jag mig för att åka dit och göra ett försök. Blev en liten kortare promenad än vanligt, men med tanke på att jag skulle få "nästan gratis bensin" så tyckte jag att det var en godkänd anledning att korta ner den.

10.35 var jag framme vid Shell och det stod bara 4 ynka bilar i kön. Så det var bara att ställa sig snällt och vänta. Efter några minuter rullade flera bilar in. 10-15 bilar hade jag bakom mig innan klockan hade slagit 53. Allt gick lätt och smidigt. 400 kr för ca 65 liter bensin är ju inte helt fel! Det tackar vi Mickis för!






Dagen annars har spenderats så mycket som möjligt inomhus. Mina axlar och mitt bröst mår inte alls bra. Brände mig så sjukt mycket igår och direkt jag har vistas i solen idag har det brännt, till och med igenom tröjan. Helt sjukt. Man undrar ju om det är Thailands solen som har kommit till Sverige eller om det bara är så att jag har sjukt dåliga pigment, och av "misstaget" att glömma smoran fått tredje gradens brännskada. Ja det är nog tamigfan så illa.



Fortfarande bara rehab som gäller, först på torsdag kan jag gå på och köra riktigt. Tuff match på lördag. Den vill jag inte missa!! Resa på fredag mot Umeå. Match lördag. Underbart!
Bara gympass och morgonpromenader som gäller några dagar nu. Tänkte dock att jag skulle försöka jogga lite lätt imorgonbitti, så får vi se hur det känns.





Nu väntar TV och sedan sängen. Jobb imorgon och sedan Champions Leauge Final!! Yeah!!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0